Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

REATEK CZ, s.r.o.
Roháčova 145/14, Žižkov
Praha CZ
tel: +420 777 957 943
napište nám
+420 776 673 462
www.hriste-herny.cz

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 307 900,00 CZK
Naše cena 137 900,00 CZK
Naše cena 367 080,00 CZK

NEJOBLÍBENĚJŠÍ

Naše cena 315 480,00 CZK
Naše cena 275 880,00 CZK
Naše cena 367 080,00 CZK

KONTAKT » Reklamace

REKLAMAČNÍ POSTUP

1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem a právním řádem platným v ČR.

2. Zboží třeba reklamovat u dodavatele dle podmínek reklamačního řádu, který je uveden ve VOP.

Při reklamaci je třeba vypsat buď reklamační protokol přímo ZDE SI STÁHNĚTE REKLAMAČNÍ PROTOKOL, nebo nám zaslat reklamaci na e-mail: servis@reatek.cz

Reklamace zaslána na e-mailovou adresu servis@reatek.cz musí obsahovat: kopii doklad o koupi s datem prodeje, číslo faktury, specifikaci zakoupeného zboží a popis závady, fotodokumentace také napomůže. V případě, že reklamované zboží zasíláte nebo přivezete osobně, je nutné nám dát informaci e-mailem, aby jsme Vám mohli potvrdit adresu zaslání.

Zásilku doporučujeme pojistit. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme.

Nezapomeňte:

- dodat doklad o úhradě (fakturu, dodací list s dokladem z registrační pokladny)

- popsat závadu reklamovaného zboží

- uvést název nebo jinou specifikaci reklamovaného zboží

Reklamace bude zaevidována a bez zbytečného odkladu vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace se vztahuje na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Nabývací doklad slouží jako záruční list.

!!! Pozor !!! Při reklamaci vzniká riziko pro kupujícího, kde dopravu za reklamaci hradí kupující.