KONTAKTY

REATEK CZ, s.r.o.
Roháčova 145/14, Žižkov
Praha, CZ
tel: +420 777 957 943
napište nám
+420 776 673 462
www.hriste-herny.cz

NOVINKY

arr3Spolupráce při prodeji hřišťPro společnosti, kt.sa zabývají dolů uvedenými činnostmi nabízíme možnost spolupráce s naší... arr3Tržní příležitostiTRŽNÍ PŘÍLEŽITOSTI Podnikání s interiérovým hřištěm Interiérové dětské hřiště je rychle... arr3Podnikatelský nápadPODNIKATELSKÝ NÁPAD - PROVOZ s dětským hřištěm Podnikatelská příležitost Pro ty, kteří uvažují o...

Tržní příležitosti

TRŽNÍ PŘÍLEŽITOSTI


Podnikání s interiérovým hřištěm

Interiérové dětské hřiště je rychle rozrůstající se podnikatelský trend a obchodní koncept, protože reaguje na požadavky dětského trhu a potřeb rodiny. S vývojem ekonomiky a růstem populace střední třídy, roste poptávka na trhu služeb určených pro děti a rodiny. Tímto vznikají obrovské tržní příležitosti pro vnitřní hřiště a centra zábavy. Ačkoli nejsou dostupné žádné oficiální statistiky počtu interiérových hřišť v Evropských zemích, tržní odborníci předpokládají, že koncem roku 2014 bude ve střední Evropě více než 1000 center zábavy a kolem 3000 menších interiérových hřišť. Tento trend lze sledovat i na lokálním trhu. V současnosti v každém nákupním centru funguje dětské interiérové hřiště, v městech vznikají samostatné provozy s dětským hřištěm a stále roste počet kaváren s dětskými koutky, které v budoucnu plánují rozšiřování provozu.

Podnikatelé působící a začínající v oblasti dětského vnitřního hřiště nebo centra zábavy se mohou těšit úspěšnému a výnosného podnikání, zvláště v rozvíjejících se ekonomikách jako například i Český a Slovenský trh protože:

Rodiče oceňují výhody dětského hřiště

Rodiče si uvědomují výhody fyzické aktivity dětí a jejího vlivu na dobrý tělesný a zdravotní vývoj dětí. Děti zároveň rozvíjejí své sociální schopnosti při styku s novými kamarády, rozvíjí se jejich komunikace i sebedůvěra. Zároveň rodiče si mohou být jisti, že jejich děti si hrají v bezpečném a kulturním prostředí.

Rodiny chtějí trávit čas společně

Vzhledem k zvýšené potřeby zákazníků a tím související nárůst služeb v oblasti trávení volného času, interiérové centra zábavy nabízejí ideální řešení pro rodiny. Rodiny vyhledávají místa kde mohou společně trávit čas. Rodiče jsou ochotni utratit za služby pro rodiny a služby zaměřené pro děti. Interiérové hřiště nebo velké vnitřní centra zábavy nabízejí mnoho atraktivních činností, vzrušujících her a nových hracích prvků čímž lákají rodiny s dětmi k návštěvě.

Osvědčený obchodní model

Vnitřní dětské hřiště nebo centrum zábavy se osvědčil v západních zemích a osvědčuje se i ve střední Evropě jako spolehlivý obchodní model. Zákazníci si stále více vyhledávají a zvykají si na pravidelné návštěvy interiérových center zábavy. Vnitřní centra zábavy a interiérové dětská hřiště umožňují příjemné posezení, aktivně strávený čas s dětmi, uspořádání dětských oslav nebo využití jiných souvisejících služeb, které každé centrum nabízí.

Prší, je zima nebo příliš horko venku?

Vnitřní dětské hřiště a centrum zábavy je správným řešením. Během ošklivých dnů ať už deštivého, během mrazů nebo přílišných veder mohou děti trávit v příjemném prostředí dětského vnitřního hřiště. Během každého ročního období je důvod proč zákazníci navštěvují interiérové centra zábavy.

Vytvořte velký obchodní koncept

Pokud plánujete podnikání ve velkém, vnitřní hřiště přinášejí atraktivní příležitost. K dispozici je nepresýtený trh, ve kterém roste poptávka po bezpečných a hygienických zábavních centrech. Vytvořte si svou síť provozů s dětským hřištěm a prosperujte s jejich vysoké návštěvnosti. Na Slovensku i Českém trhu je nedostatek služeb a příležitostí pro zábavu rodin, proto má obchodní koncept obchodní sítě interiérových hřišť nebo center zábavy velký potenciál.

Vždy je možnost ještě více zvýšit návštěvnost

Výhodou našich produktů je, že se stále snažíme o inovaci a modernizaci dle požadavků a trendů na trhu. Stále představujeme novinky a umožňujeme modernizaci vnitřních hřišť a center zábavy tak, aby si každý majitel udržel svůj provoz vzrušující a zajímavý pro nové a pravidelné zákazníky.